Blogger Layouts


Norfaraliza & Mohd Sahfulnizam

Monday, November 28, 2011

...touching lagi...



  • AIR MATA ITU
.. .......jika kamu MENANGIS kerana lelaki,berhenti dan cuba fikirkan kembali..adakah sebenarnya cinta dia yg kamu cari atau cintanya??adakah yg bertapak dihatimu betul2 cinta sejati atau hanya kerana dia keluarkan kata2 manis??benda manis pun ada tarikh luputnya tahu??adakah insan seperti ini yg kamu rasa boleh memimpin kamu kelak?boleh menyayangi kamu sepenuh hati,terima seadanya cacat cela? >>>>kesat air mata itu...sesungguhnya harga dirimu lebih penting,sesungguhnya harga air matamu lebih bernilai...lebih berharga jika dibazirkan untuk lelaki itu bersabarlah berhenti menangis,berhenti berharap pada yg tidak pasti..yakin dengan janji allah..orang yg baik adalah untuk yg baik2 dan kamu layak untuk orang yg lebih baik...


  • PANGGILAN MANJA TIME COUPLE... ♥ ♥ 
    Paling Biasa : 
    1. Abang+Sayang
    2. Papa+Mama 
    3. b+bb
    4. saya+awak
    5. orang + awak
    6. U + I
    Paling bangang :
    1. Kanda+Dinda
    2. Boboy+Gegurl
    3. Baby Boy+ Baby Gurl
    4. Prince + Princess Paling cute :
    1. Kamu+Kite
    2. (nama sendiri) + (nama dia)
    3. Dia+Orang
    4. Anje+ayang
    Paling Cool:
    1.KAU+AKU
    2.MUNG+AKU
    3.HANG + AKU
    4.HAMPA+ORG korang yang mana..???
  • Kata Ustaz→ cinta itu anugerah Kata Polis→ cinta itu sukar ditangkap Kata Doktor→ cinta xdapat utk diubati Kata Guru→ cinta xboleh utk dipelajari Kata Hakim→ cinta xboleh dihukum Kata Orang→ cinta itu indah Kata Rangga→ ada apa dgn cinta Kata Radja→ benci bilang cinta Kata Agnes Monica→ cinta xada logika Kata Allah→ cinta itu milik-Nya ^_^ --█▀▀█─█────█────█▀▀█─█──█─ --█──█─█────█────█──█─█──█─ --█▀▀█─█────█────█▀▀█─█▀▀█─ --█──█─█▄▄▄─█▄▄▄─█──█─█──█─
  • ‎"Cinta bermula dari mata...terbina dari hati n berakhir dng airmata......tp Persahabatan bermula dari senyuman terbina dng kefahaman n hny berakhir dng kematian................"
  • Cinta pertama adalah kenangan. Cinta kedua menjadi pengajaran. Dan cinta yang seterusnya adalah satu keperluan kerana hidup tanpa cinta bagaikan masakan tanpa garam. Lantaran itu bajalah cinta yang dianugerahkan itu sebaik-baiknya. Agar ia terus mekar dan wangi sepanjang musim.
  • Ku sedar ku tak seberapa Jika dibanding mereka Yang jauh lebih megah dari diri ini Apa yang mampu ku berhias Hanyalah hati yang ikhlas Terpendam simpan untuk dia yang sudi Mencintai aku dengan seadanya Mencintai aku bukan kerana rupa Dalam waktu sedu Dalam waktu hiba Ku harapkan dia rela Mencintai aku dengan seadanya Sanggup menerima insan tak sempurna Atau mungkin cinta sebegitu hanya Kisah dongeng saja Belum pernah ku merasakan Dipeluk dalam dakapan Eratnya melindungi jiwa rapuh ini Sanubariku memerlukan Kehadiran seorang teman Tulus mencurah kasih sepenuh hati Mencintai aku dengan seadanya Mencintai aku bukan kerana rupa Dalam waktu sedu Dalam waktu hiba Ku harapkan dia rela Mencintai aku dengan seadanya Sanggup menerima insan tak sempurna Atau mungkin cinta sebegitu hanya Kisah dongeng saja

No comments:

Post a Comment

celoteh anda