Blogger Layouts


Norfaraliza & Mohd Sahfulnizam

Wednesday, November 30, 2011

...perselisihan faham...

Semalam aku ngajuk ngan dia huhuhuhu sampai leh jadi gaduh. pasal benda kecik leh jadi besau. Hahhaha nie pun punca dari dia. Nak kuar sampai tak bawa hp, n then tak gitau napew tak bawa hp!! so sapew tak ngajuk n pikir bukan2...huhuhuhuhu. kebetulan masa tu aku perlukan dia erm...
Tapi kesian kat dia...dia beria2 nak tahu ape masalah aku. Tanya punya tanya tapi aku lak dah merajuk mcm2 alasan aku bg gara-gara tak nak gitau masalah aku. Sampailah kul 11 lbh mlm baru aku bg hint kat dia tapi dah bergaduh antara aku ngn dia. Dah lah dia ngah sakit. Kesian dia. Aku lak leh marah2...geram punya pasal. Aku pun masa tu bukanlah sihat sgt..
So aku pun niat nak lah ego tak nak mengalah n nk merajuk terus...ahahah pg td dia kol aku..heppi dia pujuk aku."budak tu ada ganggu lg tak.....marah lagi ke" suka ayat tu...Yes aku menang. Buat sidia terima kasih kerana pujuk...Syg sgt...

No comments:

Post a Comment

celoteh anda