Blogger Layouts

Norfaraliza & Mohd Sahfulnizam

Wednesday, November 30, 2011

...perselisihan faham...

Semalam aku ngajuk ngan dia huhuhuhu sampai leh jadi gaduh. pasal benda kecik leh jadi besau. Hahhaha nie pun punca dari dia. Nak kuar sampai tak bawa hp, n then tak gitau napew tak bawa hp!! so sapew tak ngajuk n pikir bukan2...huhuhuhuhu. kebetulan masa tu aku perlukan dia erm...
Tapi kesian kat dia...dia beria2 nak tahu ape masalah aku. Tanya punya tanya tapi aku lak dah merajuk mcm2 alasan aku bg gara-gara tak nak gitau masalah aku. Sampailah kul 11 lbh mlm baru aku bg hint kat dia tapi dah bergaduh antara aku ngn dia. Dah lah dia ngah sakit. Kesian dia. Aku lak leh marah2...geram punya pasal. Aku pun masa tu bukanlah sihat sgt..
So aku pun niat nak lah ego tak nak mengalah n nk merajuk terus...ahahah pg td dia kol aku..heppi dia pujuk aku."budak tu ada ganggu lg tak.....marah lagi ke" suka ayat tu...Yes aku menang. Buat sidia terima kasih kerana pujuk...Syg sgt...

Monday, November 28, 2011

...touching lagi...



  • AIR MATA ITU
.. .......jika kamu MENANGIS kerana lelaki,berhenti dan cuba fikirkan kembali..adakah sebenarnya cinta dia yg kamu cari atau cintanya??adakah yg bertapak dihatimu betul2 cinta sejati atau hanya kerana dia keluarkan kata2 manis??benda manis pun ada tarikh luputnya tahu??adakah insan seperti ini yg kamu rasa boleh memimpin kamu kelak?boleh menyayangi kamu sepenuh hati,terima seadanya cacat cela? >>>>kesat air mata itu...sesungguhnya harga dirimu lebih penting,sesungguhnya harga air matamu lebih bernilai...lebih berharga jika dibazirkan untuk lelaki itu bersabarlah berhenti menangis,berhenti berharap pada yg tidak pasti..yakin dengan janji allah..orang yg baik adalah untuk yg baik2 dan kamu layak untuk orang yg lebih baik...


  • PANGGILAN MANJA TIME COUPLE... ♥ ♥ 
    Paling Biasa : 
    1. Abang+Sayang
    2. Papa+Mama 
    3. b+bb
    4. saya+awak
    5. orang + awak
    6. U + I
    Paling bangang :
    1. Kanda+Dinda
    2. Boboy+Gegurl
    3. Baby Boy+ Baby Gurl
    4. Prince + Princess Paling cute :
    1. Kamu+Kite
    2. (nama sendiri) + (nama dia)
    3. Dia+Orang
    4. Anje+ayang
    Paling Cool:
    1.KAU+AKU
    2.MUNG+AKU
    3.HANG + AKU
    4.HAMPA+ORG korang yang mana..???
  • Kata Ustaz→ cinta itu anugerah Kata Polis→ cinta itu sukar ditangkap Kata Doktor→ cinta xdapat utk diubati Kata Guru→ cinta xboleh utk dipelajari Kata Hakim→ cinta xboleh dihukum Kata Orang→ cinta itu indah Kata Rangga→ ada apa dgn cinta Kata Radja→ benci bilang cinta Kata Agnes Monica→ cinta xada logika Kata Allah→ cinta itu milik-Nya ^_^ --█▀▀█─█────█────█▀▀█─█──█─ --█──█─█────█────█──█─█──█─ --█▀▀█─█────█────█▀▀█─█▀▀█─ --█──█─█▄▄▄─█▄▄▄─█──█─█──█─
  • ‎"Cinta bermula dari mata...terbina dari hati n berakhir dng airmata......tp Persahabatan bermula dari senyuman terbina dng kefahaman n hny berakhir dng kematian................"
  • Cinta pertama adalah kenangan. Cinta kedua menjadi pengajaran. Dan cinta yang seterusnya adalah satu keperluan kerana hidup tanpa cinta bagaikan masakan tanpa garam. Lantaran itu bajalah cinta yang dianugerahkan itu sebaik-baiknya. Agar ia terus mekar dan wangi sepanjang musim.
  • Ku sedar ku tak seberapa Jika dibanding mereka Yang jauh lebih megah dari diri ini Apa yang mampu ku berhias Hanyalah hati yang ikhlas Terpendam simpan untuk dia yang sudi Mencintai aku dengan seadanya Mencintai aku bukan kerana rupa Dalam waktu sedu Dalam waktu hiba Ku harapkan dia rela Mencintai aku dengan seadanya Sanggup menerima insan tak sempurna Atau mungkin cinta sebegitu hanya Kisah dongeng saja Belum pernah ku merasakan Dipeluk dalam dakapan Eratnya melindungi jiwa rapuh ini Sanubariku memerlukan Kehadiran seorang teman Tulus mencurah kasih sepenuh hati Mencintai aku dengan seadanya Mencintai aku bukan kerana rupa Dalam waktu sedu Dalam waktu hiba Ku harapkan dia rela Mencintai aku dengan seadanya Sanggup menerima insan tak sempurna Atau mungkin cinta sebegitu hanya Kisah dongeng saja

Sunday, November 27, 2011


GIF - I LOVE YOU SO MUCH
Abang....
Ayang memang sayang abang. Cuma ayang keliru dengan pilihan yang ada. Ayang tiada niat untuk melukai hati sesiapa atau mempermainkan hati sesiapa. Niat ayang hanya untuk memilih yang terbaik buat diri dan kehidupan ayang.

Abang...
Ayang tidak mahu lagi hidup penuh kesengsaraan. Cukuplah 17 tahun ayang menderita dan mengapai-gapai kebahagiaan yang telah hilang sejak tahun 1994. Kenikmatan yang ayang kecapi semasa arwah mak masih ada.

Abang...
Ayang tahu abang mengharap pada hubungan ini. Begitu juga ayang. Ayang tahu abang boleh membahagiakan ayang dah itu juga kemahuan abang. Kenangan yang kita pernah lalui buat ayang rasa itu yang membuktikan abang ikhlas dengan ayang.

Abang...
Terima kasih kerana sabar dan tabah dengan sikap dan karenah ayang. Penuh kesabaran walaupun abang tercabar dengan kehadiran orang lain dalam hubungan kita. Abang sanggup mendengar keluhan ayang walaupun hati abang menderita. Ayang tidak tahu perasaan abang tetepi diri abang dan tuhan sahaja yang tahu. Maafkan ayang kerana tidak tahu menjaga perasaan abang.

Abang....
Ayang sayang abang. Ayang memang ingin menjadi permaisuri dalam hidup abang. Kita hanya mampu berdoa agar hubungan ini dikecapi dengan impian yang kita impikan. Ayang ingin menjadi isteri dan sahabat yang terbaik untuk abang. Kita lalui bahtera rumahtangga bersama-sama dan menjadi pasangan yang paling bahagia.

...luahan hati sidia lg...

bile hati dah berbunga...
  • " Mana mungkin aku Ceria tanpa CINTAmu... Mana mungkin aku bahagia tanpa gurau sendamu... Mana mungkin aku berCinta tanpa dirimu... Mana mungkin semua ini tanpa Cinta & KasihSayangmu... Realitinya.. aku hidup untuk berbahagia berSama Cintamu ..

  • Biarkn knangan bsamamu, Truz mekar dlm ingatanku. . Wlau pn kita tda jdOh, Smua i2 ada hikmahnya. . Trkdg kita gmbira, ...Hmpir lupa pd ksdihan yg lalu. . Apabila kita bsdih,akn trlupa kgmbiraan yg ada. . Hdup dlm pnantian, Prlukn bnyk ksbaran & keinsafan diri. . Harunginya dgn tenang. . Fkr p0sitif. .

  • terluka dan terus terluka hari ini entah kali ke brapa kau robek jiwa kau tikam dada hgga kering darahku hgga sesak nafasku bermndi airmata berhujan duka aduh sakitnya skali lg ak melihat kau bersama si dia gelak tawa bgai dunia milik kau berdua itukah janjimu setia? itukah perubahan yg kau dusta? kenapa syg kau permainkn rsa cinta yg suci Ya Allah kukuhkanlah tpak kakiku agar xbisa longlai ktika lalu didepanny dan kali ini ingn ku terus berlalu pergi..

  • S'memangnya CINTA Itu Bgitu M'gasyikkan... Karena T'paku Dlm KEAJAIBAN NYA Dan Hanya Aku Masih M'CINTAIMU Mestipun Ada Kala Ku T'LALAI Jauh Tetapi Aku Tetap M'CINTAIMU Dan Aku Tetap Milikmu Seorang... Karena CINTAMU Itu Hadir Dlm Idupku Buat Selamanya...

  • ptg yg sgt haus ku dhagakan cntamu lntas ku rembeskan rindu yg hngat shngat ksihku di hjg jln ku trnmpak kamu di bwh terik mntari kau pndg ak brshja wjahmu muram tiada snyum tiba2 kau brpaling dan mlangkah ak yg msih mmpu blm brdiri mnjerit mmnggil nmamu ku cba berdiri dan brlari mngejarmu mmeluk kakimu maafkn sgla khilafku tp tiap kaliny kakiku trsadung dan trhmpas ke debu jln sdetik trsedarku dr lmunan rpany tlh lama kau pergi ktamu tiada maaf lg bgku ya aku yg brsalah maafkan ak

  • Hatiku hatimu Menjadi satu cinta Ku rasa hadirmu Hanya sempurnakan aku Tapi cinta bukan milik kita Semua harus berakhir Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Mungkin tidak bersama Hadir di angkasana Biar ku setia menjaga cintamu Selamanya Tapi cinta bukan milik kita Semua harus berakhir Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Mungkin tidak bersama Biar ku setia menjaga cintamu Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Biar ku setia menjaga cintamu Selamanya

  • jom berpantun...
    kalau tuan pandai menyurat
    suratkan saya kertas biru
    kalau tuan pandai berubat
    ubatkan saya sakit rindu

  • Ak dtg mncarimu kekasih usah lg kau brsedih sapulah airmatamu ke mari ku pimpin tgnmu biarku bw kau terbang memetik bintang

  • niey kesah kita ..
    awk ingat lagi x,mse mula2 knl... sy lyn awk dgn baik awk pun lyn sy dgn baik mesranya kita mse tu kn sy dah buat awk jtuh hati pd sy..dan awk trlalu sygkan sy, sy pun sygkn awk jgak.. tpi KHALIFAHNYE sy,sy abaikan awk,sy ego,sy buta utk melihat ketulusan awk sy lukai perasaan awk.. sy byak tipu awk sy sibuk lyn org lain shinggakan awk menangis krn sy,kjamnye sy.. sy x pedulikan awk.. sy selalu uat slh bila awk mrh sy slahkan awk blik sy buat x endah je kat awk... sy thu awk terluka.. awk korbankn segalanye utk sy.. buat mcm2 utk sy... awk rela sdih asalkan sy bahagia.. butanya hati sy sbb x hargai awk.. tpi pd suatu hari tu sy rse sungi je mne awk pergi ? sy cri awk tau call berkali awk x angkat SMS pun awk x REPLY... ksong hdp sy tnpa awk.. selalunye stiap pgi..setiap mlm awk mesti mesej sy.. sy rindu SMS awk..(good morning sayang) (good night dear).. tpi skrang dh x de msj awk...

...luahan hati sidia...




    kata-kata hati
  • Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.

  • seandainya syurga itu indah...
    Aq plih kamu...
    Seandainya blan dan bintang itu bgitu cntik..
    Aq akan plih kamu...
    Seandainya nyawa itu amat pnting....
    Aq ttap plih kmu...
    Skarang kmu thu kan btape bsar dan pntingnya kmu dlam idup ku..
    .aq tkut khilangan kmu..yg lbih mnakutkan lg,aq khilangan cintamu....
    Pecayalah Padaku Wahai Sayangku...♥

  • ku pejamkan mata kau hadir di sisi bisik mesra darimu menyemai kasihku, Bahagiakan dirimu agar bisa ku senyum pejamkanlah matamu ku pasti di sisi untuk dikau kasih ku curahkan cinta suci yang tak mungkin terpadam akan terus membara, bahagiakan dirimu di saat ku senyum, pejamkanlah matamu jika rindukan wajahku. janjiku kepadamu aku pasti di sisi...

  • Bkn smua kstiaan dbls dgn kbhgiaan ... kdg2 apa yg dhrpkan xsmstinya mnjdi knytaan .... tp tramat pdih apbla insan yg kta syg xpnh mnghrgai apa yg kta krbankan .. nmunitulh ktntuan ALLAH utk mnguji skuat mna kkuatan iman kta .. buat insan yg mngrti , hargailah ati ini krna ia trllu brerti ... hargailah rsa krna ia cpt trsa ...

  • ak slalu menghadiahkn kau lagu di corong2 radio meluahkn rase cinta yg terpendam menanggung rindu yg terbeban ak selalu berbisik kpd angin spya smpaikan salam syg apakah dikau tidak perasan beratnye ku bawa segunung perasaan ak selalu berbicara dgn bulan menyatakan betapa ak menyintaimu betapa ak ak ingin memiliki hatimu dan memberikan kau kebahagiaan namun setiap kalinya kita bersua kau masih dgn cerita cinta cinta antara kau dia yg katamu kau terlalu bahagia apakah kau xpernah mengerti cara dan layanan yg tlah ku pamerkan bukan sekadar kwn yg slalu berteman kerna hatiku tlh terpaut dgnmu syg jika begitu takdirnya biarlah ku terus menyintaimu dr jauh biarkan ak berbisik kpda angin dan biarlah ak berbicara shja dgn bulan

  • *walau seribu kali kau berdusta denganku, cintaku tidak pernah padam* *semalaman ku tak lena bila wajahmu menghiasi mimpiku* *ku rela biar betapa berat tertusuk duri, jalan berliku tiada hentinya, ku percaya tidak sia-sia aku diuji demi cinta, tersembunyi hikmahnya pasti* *sesekali aku terjerat selama-lamanya aku akan terjerat*

  • Kau dtg membwa tangisan Katamu kau dikecewakan Oleh dia insan yg kau syg Dia permainkan perasaan Dan curang Lalu ku pinjamkan bahu utk kau sndarkan Kau tersedu luahkan perasaan Ak hnya mampu mberi sokongan Agar kau xmerasa kesepian Engkau dtg lg Kali ini wajahmu muram Kau kering dr segi kewangan Katamu ingin mbeli brg idaman Ak merasa kasihan Ak mghulur sekeping dua Kau tseyum tnda gembira Ak kau peluk semahunya Katamu akulah kwn selamanya Hari ini Ak terlalu sedih Masalah dtg bertimpa Terasa mahu menangis di bahumu Ku dial nombormu mnta kau dtg Tp kau mendengus Katamu kau sdg bersama si dia Sdg mengukir bahagia Ak terkilan Itulah dirimu setiap kalinya Tika ak susah, tika ak hampir jatuh Kau tiada di sisi Kau tak pernah peduli