Blogger Layouts


Norfaraliza & Mohd Sahfulnizam

Thursday, April 5, 2012

Ya ALLAH....

Ya Allah ♥♥♥ Ya Tuhanku
Aku bersyukur kepadamu 
Dikurniakan seorang insan yang terbaik untukku
Ku berharap agar hubungan ini adalah yang terakhir untukku

Ya Allah..
Kau berkatilah hubungan ini
Kau lindungi kami berdua dari segala halangan yang bisa memisahkan kami
Namun andai itu dugaan mu dan bukan jodohku ku berserah
Mungkin kau akan pertemukan aku yang lebih baik darinya

Ya Allah....
Sesungguhnya aku terlalu menyayangi dirinya
Hanya dia insan yang bertakhta dalam diriku
Tiada dua mahupun yang lain yang boleh meruntuhkan cinta dalam hatiku

Ya Allah...
Terima kasih kerana melahirkan seorang insan kepadaku
Insan yang ku rasa mampu menjaga diriku
Insan yang mampu melindungi aku

Ya Allah...
Kau satukan aku dan dia di dalam sebuah masjid yang indah
Sebuah masjid umpama rumahmu yang sentiasa tersegam indah
Sebuah masjid yang mengikut jalanmu dan sunnah Rasulluallah
Sebuah masjid yang di redhai oleh mu
Peliharakanlah masjid itu dengan keredhaan mu ya Allah

Amin....

No comments:

Post a Comment

celoteh anda