Blogger Layouts


Norfaraliza & Mohd Sahfulnizam

Friday, March 16, 2012

Salam,

Dah lama aku tak updated blog aku nie...follower pun tak de :(
Aku buat blog nie pun untuk aku je :)
Hari nie hari ke 7 aku dan dia gaduh :(
Entahlah kan ..dia ada gak pujuk aku tapi hati aku nie still sakit lg agaknya
Kesian gak kat dia...tapi ayat dia tu masih aku tak boleh nak terima sampai skrg
Belum kahwin dia dah ckp mcm tu...nanti kalau dah kawen tak mustahil dia akan ckp mcm tu
Tu kan ramai org kata dah kawin pun ..perempuan tetap kena keja..sebab kita dpt beli apa yg kita nak
Rindu sgt kat dia..tapi aku tak boleh nak semesra mcm dulu dgn dia...mungkin aku perlukan masa agaknya
Entahlah awak...sampai skrg terngiang2 kata2 awak tu..terbayang2 reaksi muka awak tu
sebab saya teramat2 terkejut dan tak sangka..awak akan ckp mcm tu..
sebab bg sy awak lain dari lelaki yg sebelum sy kenal selain bekas tunang sy....
kadang2 bila saya fikir, awak nie lebih kurang mcm budak JB tu je..tapi bila sy ckp ..awak kata saya samakan
tapi itu lah hakikatnya...bezanya awak nie ada sikap tanggungjawab dan ada gak lah yg berbeza...
tapi sikap ego sama giler...ego yang buatkan sy menyampah gile....
biarkanlh hati sy tenteram dulu...
biar sy simpan ia dan biar ia berlalu sahaja :)

No comments:

Post a Comment

celoteh anda